آجیل و تنقلات درجه 1 ایران با بهترین قیمت

آجیل

آجیل درجه یک صادراتی ایران

مصرف آجیل و تنقلات در مهمانی های ایرانی و یا به صورت مصرف روزانه در حال تبدیل شدن به یک عادت روزانه است. این محصولات امروزه بسیار راحت تر در دسترس عموم قرار دارند. شاید در گذشته برای خرید پسته مرغوب که جزو آجیل های لوکس به حساب می آید بایستی مسافت طولانی برای خرید پشت سر گذاشته می شد. اما امروزه به راحتی می شود بالاترین کیفیت از این آجیل ها با قیمت بسیار مناسب در زمان کوتاه در اختیار داشت. چند نمونه از بهترین آجیل هایی که امکان خرید در این مجموعه دارند عبارتند از پسته (فندقی، کله قوچی، احمد آقایی و اکبری) فندق

خواص آجیل های ارگانیک برای مصرف روزانه

بهترین محصولات موجود در بازار محصولاتی هستند که بر پایه مواد طبیعی تولید شده باشند. اینکه بتوان گفت در زمان تولید محصولات از چه سموم یا کودهایی استفاده شده برای عموم کاری بسیار دشوار شاید حتی غیر ممکن باشد. شاید محصولی که امروز در ایران در شهری خاص در دسترس ما قرار دارد هزاران و حتی میلیون ها کیلومتر دورتر تولید شده، اکنون به دست ما رسیده است. ماهیت آجیل ارگانیک در فرآیند تولید توسط سموم یا هیچ گونه ماده شیمیایی تغییر پیدا نکرده است. این نوع از آجیل در باغ های سنتی با استفاده از روش های کود دهی سنتی تولید می شوند. آجیل و تنقلات این چنینی ارزش بالایی برای مصرف دارند. همچنین هیچ گونه عارضه ای برای مصرف کننده به وجود نخواهند آورد.

آجیل و سلامتی

منابع غنی موجود در آجیل ها چه موادی هستن؟

در نظر داشته باشید که از هر کدام از آجیل ها به دلیل وجود مواد غنی غذایی در آنها می توان به عنوان دارو هم استفاده کرد. بهتر است در مورد استفاده از آنها کوتاهی نکنید.

  • منبع بسیار غنی از مواد مغذی

ویتامین E، منیزیم، پروتئین و فیبر جزو اصلی ترین منابع ویتامین و معدنی موجود در آجیل ها هستند. بافت ها مختلف بدن همچنین گوارش و تنظیم کلسترول بدن تا حدود زیادی به این مواد بستگی دارند.

  • دارای چربی های سالم

از جمله فواید بی نظیر و کلی آجیل ها دارا بودن چربی های غیر اشباع است. از جمله فواید این چربی ها کاهش LDL و افزایش HDL است. همچنین امگا 3 که در گردو به وفور یافت می شود می تواند برای سلامت قلب بسیار مفید باشد.

  • وجود مقدار زیادی از آنتی اکسیدان ها

به احتمال زیاد نمی دانستید که به دلیل وجود آنتی اکسیدان های فراوان در آجیل ها نقش مهمی در کنترل استرس و محافظت از سلول ها دارند. سلنیوم و پلی فنول ها از معروفترین آنتی اکسیدان های موجود در بسیاری از آجیل ها هستند.

  • کمک به سلامت قلب و بهبود کارآیی

کاهش کلسترول و تری گلیسیرید که از جمله چربی های مضر برای قلب هستند می توان کارایی قلب را بهبود بخشند. همچنین منیزیم و پتاسیم موجود در آجیل ها فشار خون را تا حدود زیادی کاهش می دهند.

  • کنترل وزن

به دلیل کالری بالای موجود در آجیل ها در صورت استفاده متعادل آنها احساس سیری ایجاد می کنند. در نتیجه رسیدن به وزن متعادل در دسترس خواهد بود.

  • بهبود عملکرد مغز

آجیل هایی مانند گردو به دلیل وجود مواد مغذی می توانند در سنین بالا عملکرد مغز انسان را تا حدود بسیار زیادی افزایش دهند.

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • سلامت استخوان ها

استخوان ها برای سلامت به منیزیم، پتاسیم و کلسیم دارند که آجیل ها منبع فراوانی از این مواد هستند.

آجیل ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید